31 Mayıs 2009 Pazar

21. Haftamız



















Evet, 21 haftalık olduk. Hatta bugün (31.5.09) 21+6 günlük olduk ve yarın 22. haftalık olacağız.
Çok geç kaldım yazmakta biliyorum, ama artık daha çabuk yoruluyorum ve eve gelince sürekli uyumak, ya da uzanmak istiyorum.
Bu haftanın başlarında içimde sürekli baloncuklar varmış gibiydi, önceleri "acaba" dedim ama sonradan emin oldum, sendin. Artık daha da belirginleşmeye başladı hareketlerin. Geceleri yanlış yatar ve seni rahatsız edersem pıtır pıtır kıpırdıyorsun :)

Bu hafta neler oldu bir hatırlayalım mı?
28.05 Perşembe günü gece 1 gibi su içmek için uyandığımda bir baktım daddy gazete okuyor. Geri yatmaya hazırlanırken daddy “Uyanıksan bir şey göstereceğim sana" dedi ve gazeteyi uzattı bana. Uykulu uykulu baktım, tanıdık bir şey gördüm: 19.haftamızda daddy’nin çektiği fotoğrafımız sayfanın en üstünde duruyor! Altında da sana yazdığım yazılardan altıntılar.
Haber Turk gazetesi, Editoryal sayfası "Web Günlüğü" köşesinde sana da yer vermiş.
Senin ismini, anılarımızı ve fotoğrafımızı gazetede görmek benim için çok güzel bir sürpriz oldu. Teşekkürler daddy :)
Şimdi Haber Turk gazetesinin o sayısını saklıyoruz ki, sen geldiğinde sana da gösterelim.






Senin doğacağın yıl, Beşiktaş hem kupa hem de lig şampiyonu oldu. Biz de bugün Sevil ve Hakan'la birlikte İnönü Stadı'ndaki kutlamalara gittik. Beşiktaş şampiyonluk kutlamalarındaki en küçük yavru kartal sendin, biliyor musun? :)

Bitanem, haberin olsun, sen daha şimdiden Beşiktaşlı oldun. Bu hafta daddy, üzerinde "Ben Beşiktaşlı doğdum" yazan bir önlük aldı sana. Bulabilseydi forma da alacaktı ama bulamadı :)

















Bu hafta Musa & Turgut amcaların gelip senin odan için ilk hazırlıkları yaptılar. Biz de yavaş yavaş odanı hazırlamaya başlıyoruz. Yarın odan boyanacak. Sonra da mobilyaların gelecek.

Bu gördüğün, sana aldığımız ilk oyuncağın. Beyaz bir kuzu. Bu hafta daddy ve ben hoşuna gidebilecek oyuncakları almaya başladık.

















Bunlar senin ilk kıyafetlerin. Evimize gelirken, büyük ihtimalle bunları giymiş olacaksın. Görsen, mini minnacıklar.

Çok çok şirinler ve seni onların içinde görmek için sabırsızlanmaya başladım. Bu kadar minik mi olacaksın?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder