12 Mayıs 2009 Salı

Olur da Unutursam Sana Anlatmayı...

20/01/09: "Acaba olabilir mi?" diyerek test yaptım. Çok silik bir şekilde 2. çizgiyi gördüm :) Bekledikçe ve daha yakından baktıkça sanki çizgi daha da belirginleşti :))

23/01/09: Gerçekten varsın!!

02/02/09: İlk doktor kontrolüm. Bugün ilk defa gördüm seni.

10/02/09: İlk kalp atışlarını dinledim bugün. Muhteşem bir duyguydu.

24/02/09: Bugün ilk ölçümün yapıldı. 1.8 cm olmuşsun. Oooo, kocaman :)

09/03/09: İlk defa ultrasonda hareketlerini gördüm.

30/03/09: Bütün akşam isim aradık senin için. Çok güzel fikirlerimiz var :)
"Bugün işyerimde senden bahsettik. Ultrasonda gördüğüm yüzünü tarif ettim. Galiba bana benzeyeceksin :)" diye yazmış o gün daddy günlüğüne...

13/04/09: Bugün yaklaşık olarak 11:30 gibi kız olacağını öğrendim :)) Doktor ilk olarak "Kız gibi" dedi. Benim yüzümde kocaman bir gülümseme oldu. "Emin misiniz? Babaya haber verebilir miyim?" deyince "Evet" dedi. Ben çıktım muayenehaneden, ağzım kulaklarımda. Bir süre öyle oturdum :)) Hemen Daddy'i aradım "Ela geliyor !!!" dedim. O kadar isim düşünmüştük ama aklımızda (daha da çok Daddy'nin aklında) her zaman Ela ismi vardı. O an sana başka isim koymak garip geldi, sanki sen hep Ela'ydın. Daddy bir an durdu, "Gerçekten mi?" diye sordu. "Tekrar soralım, kız olduğundan emin miymiş?" dedi. Sonra doktor geçerken durdurup tekrar sordum: "Kesinlikle kız di mi? Değişmez di mi?" diye. Doktor güldü "Kesin" dedi.

Birimiz hastanenin bekleme odasında, birimiz iş yerinde olunca çığlık atamadık, ama sesimizde büyük bir heycan, bir coşku, bir mutluluk vardı. Kimsenin "Ben çok sevindim" demesine gerek yoktu. Senin varlığının yarattığı heycan ve mutluluk sesimizdeydi. Teşekkürler bitanem, bu anı bize yaşattığın için.

"Betül aradı beni bugün. "Ela Bebek geliyor" dedi. Kız olduğunu öğrendim. Çok güzelmiş kız babası olamak." demiş daddy o gün günlükte.

14/4/09: İlk hareketlerini hissettim. 2 kere üst üste pır pır ettin içimde.
Bugün Nihan teyzenin prensi olacağını öğrendik :) Bir sürü hayal kurduk. Anneanne dedi ki "Bak ne güzel Nihan'ın oğlu, Ela gelince onu dışarı çıkarır". Ben de dedim ki "Benim kızım kendi başına da çıkar dışarı!" Eeeee, annesinin kızı o :))

19/4/09: Bugün ilk eşyanı, bebek arabanı aldık..
Herkes alıştı senin adına, Ela Bebek diyorlar sana :))

25/4/09: Bugün hastanemizi ve doktorumuzu değiştirdik. Dr. İlknur Hanım seni ultasonda bize bol bol gösterdi. Bi sürü şeyler anlattı senin hakkında. Kocaman olmuşsun. Çok güzeldi seni görmek.
Daddy; "İlk defa bu kadar net görebildik seni. Ellerin ayakların kıpır kıpır. Güzel bir yüzün olacak galiba." yazmış deftere.

Doktordan sonra çok gezdik. Bugüne kadar en çok bugün hissettim tekmelerini. Göbek deliğinin biraz altında, sağda.

3 yorum:

  1. baba olmak...dünyanın en güzel şeyi...kelebeğin doğuşu gibi...bir acayip tırtılın dünyalar güzeli bir kelebeğe dönüşmesine şahit olmak demek...bu mucizeye saniye saniye şahit olup şaşırmak...seneler geçti ben hala şaşkınım...anlatılmaz, yaşanır denilen şeylerin birincisidir....baba olmak..

    YanıtlaSil
  2. ....ve yıllar sonra birgün kızını sahnede dans ederken,şiir okurken,folklor oynayıp okuma bayramını kutlarken,karanlıktan faydalanıp kimselere çaktırmadan gizlice gözyaşlarını silmektir....baba olmak...

    YanıtlaSil