12 Mayıs 2009 Salı

19. Haftamız



Merhaba minik kelebek,
Artık 1 hafta daha büyüdük, neredeyse yolun yarısına geldik. Off, Allaha şükür... Sen büyüdükçe benim göbiş de büyüyor :) Ama neyse ki çok kilo almadım (ya da bana öyle geliyor) :) Senin büyüdüğünü hissetmek gerçekten güzel bir duygu. Bir bakıyoruz, "Uff, zaman nasıl geçmiş" diyoruz... Bir de bakıyoruz o kadar da zaman geçmemiş. Şu günler bir geçse de seni alsak artık kucağımıza :)
Daddy bazen diyor "Hadi gelsin artık kızımız" diye... Ama ben seninle çok mutluyum. Seni hissetmek, küçücük bir hareketini duyabilmek için elim karnımda beklemek çok güzel. Seni ilk hissettiğim günden bu yana çok zaman geçti. İlk kez bilgisayar başındayken içimde bir kelebek kanat çırpamasını hissetmiştim. O günden bugüne seni hissettiğimi düşündüğüm anlar oldu ama hep "acaba?" dedim içimden. Dün gece sağ tarafıma yatınce "Mummy, kalk ben rahatsız oldum" der gibi pıt pıt 6-7 defa tekmeledin. Biraz daha büyüsen de daha rahat hissetsem hareketlerini...

Daddy bugün yine coştu :) Akşam biraz gezmeye çıkmıştık. Kameraları görünce incelemeye başladı. Bi baktım elimizde bir paketle eve dönüyoruz :) Hayatımıza girdiğin günü ve sonrasındaki hiç bir anını kaçırmamak için biz hazırlığımızı yaptık. Seni bekliyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder