29 Eylül 2009 Salı

ELA İLE BULUŞMA

İşte gelmişti sonunda aylarca beklediğimiz o gün. Sabah saat 7:00 gibi hastaneye geldik. Odamıza yerleştir yerleşmez fotoğraf çekimleri için Beyza abla geldi ve seninle bir bütün olduğumuz son dakikaların fotoğraflarını çekti. Anneannenin yardımıyla ameliyat kıyafetlerimi giydikten sonra hemşireler gelip bizi aldı. Hepimiz; daddy, dede, babaanne ve anneanne ve sedyede ben, hemşireler eşliğinde büyük bir asansöre binip aşağıya indik. Kocaman gülümsemelerle vedalaşarak bizim buluşmamıza yardımcı olacak doktor abla ve abilerle tanıştık. Minik bir işlemden sonra doktorumuz İlknur abla geldi ve seninle buluşmam surpriz olsun diye aramıza örtü çekti.
Bundan sonrası o kadar güzel, o kadar keyifliydi ki anlatamam. İlk önce senin içimde kıpırdadığını hissettim, başladınız mı diye sordum. Evet, başlamışlardı! Aradan sadece iki dakika geçmişti ki, anestezi doktorumuz "Ela hanım göründü, çatık kaşlı bir kız geliyor" dedi. Bunu duyunca içim böyle hoooooop oldu ve sen kocaman sesinle ağlamaya başladın. Seni hemen sağ tarafımda, başımın arkasında kalan bir yere bakım için götürdüler. Boynumun yetiştiği kadar seyretmeye çalıştım ama görüntünden çok sesin çıkıyordu :) Bir baktım ki doktor amcalardan bir tanesi daddy'den kamerayı almış seninle buluşma anımızı kameraya çekiyor!
Seni temizledikten sonra seni bana getirdiler, kocaman kocaman koklaştık. Biraz sonra da
daddy ile buluşmaya gittin. Benimle ilgili işlemler bittikten sonra ben de odamıza gelip size katıldım.

1 yorum: