19 Ekim 2009 Pazartesi

Hiç kimse söylemedi

Sen doğmadan önce hep senin hayalini kurduk daddy ile...
Geçen gün daddy sen onun kucağında iken " Herşey beklediğimiz gibi oldu" dedi bende "Bizi bekleyen neydi , biz ne bekliyorduk? EVET seni bekliyorduk, hayatımızın değişeceğini biliyorduk, ama bu değişikliklerin ne olacağı hakkında tam bir fikrimiz yoktu.
-Daddy ben alt değiştiremem derken benden daha iyi oldu bu konuda
-Ben alt değiştirme için ıyyyyyy derken günde 5-6 defa altını değiştiryorum ve hiç te ıyyyyyyyyyyy demiyorum :)
-Emzireceğim diyordum hep, şikayetim de yok esasında ama bu kadar sık olacağını, iç güdüsel olarak geceleri 2 saatte bir uyanacağımı bilmiyordum.
-Gece 2 saatte bir emzirince örn 5'te altını değiştirip,emzirip, gazını çıkartıp,seni uyutup yattığımda saatin 6 olacağını ve bir sonraki emzirme işlemi için 7'de kalkacağımı hiç tahmin etmiyordum.
-Ağlamanı bırak, çıkardığım her hık,mık seslerinde acaba rahatmı, gazımı var diye düşüneceğimi,
-Sen içimdeyden saatlerce sohbet ettiğim Eylul annelerin sitesine, internete girmek için senin uyumanı bekliyeceğimi ve kendi uyku/boş vaktimden feragat edeceğimi
-Sen çok rahat uyur ve hareket etmezken panik yapıp neden kıpırdamıyor diye teleşlanacağımı,
-Sevdiğim insanlardan, ama daha çok kalabalıktan kaçacağımı ama bir yandan da birilerini göremeye ihtiyaç duyacağımı ama aynı zamanda yalnız kalmak isteyeceğimi ve bu iki fikir arasında saniyede fikir değiştireceğimi,
-Doktora gitmek hariç 3 hafta içinde sadece 3 defa evden dışarı çıkacağımı, o da daddy ile birlikte.
-bu kadar tatlı olacagını
-sen huzurluyken huzurlu,huzursuzken huzursuz olacagımı
-seni seyretmenin çok keyıfli olacagını ve seni bu kadar sevebileceğimi kimse söylememişti bana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder