29 Eylül 2009 Salı

Hani Zaman Geçmiyordu

Canım bitanem,
Artık evimizdeyiz, ama istersen şöyle bir bakalım neler oldu.
24.09.2009 : Evimizi Vildan abla ile güzelce temizledik, yatağını, odanı, kıyafetlerini hazırladık.
Daddy bir eve geldi ki grip olmuş :( boğazı ağrıyo ve hafiften sesi gitmiş.
Son bir defa dışarı çıkıp sinemaya gitmeyi planlamıştık fakat daddy de bende çok çok yorgun hissediyorduk kendimizi. Hatta kuaföre gidecek halimiz olmadığı için daddy benim saçlarımı kendi yaptı, sana güzel görünmem için.
Saat 23:00'te hava alanına gidip anneanne'yi aldık.Eve gelince hemencecik yattık ki, dinlenmiş kalkalım ve hemen sabah olsun diye ama nafile :) uykuya dalmak birazcık zor oldu.
Sabah saat 5:15 gibi daddy ile uyandık, ikimizi de uyku tutmamış ama kendimizi aynı anda o kadar dinç hissediyoruz ki.
Ama itiraf etmeliyim içimde bir heycan bir korku var.
Sanki ameliyathaneye girmekten korkuyorum.
Senin aramıza katılacağın tarihi öğrendiğimizden beri geri günleri sayıyordum ve sanki zaman hiç geçmiyordu.Ama o an işte gelip çatmıştı, hazırlanmış, arabaya binmiş seninle buluşmak için yola çıkmıştık ve ben korkuyordum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder