10 Eylül 2009 Perşembe

Bugün Teyze Oldum :)

Hoşgeldin minik prens. Ne güzelsin öyle.
Bugün sabahtan başlayayım istersen anlatmaya; ama senin hikayenin benim tarafımdan yaşananı :)
Sabah 7 gibi uyandım çünkü Ela hanım içeriden "hadi kalk mummy" diye tekmeleyip durunca uykum kalmadı. Anneni arayayım dedim ama çok erkendir diye aramadım, ama kısa bir süre sonra annen mesaj yazmış bana"uyandın mı?" diye.
Sonra araştık, yoldalarmış, hastaneye gidiyorlarmış. Biraz sonra anneanne aradı, onlar da hazırlanmış evden çıkıyorlarmış.
Sonra ben çıktım evden Ela'nın doktor kontrolu için ve yolda yine anneanne aradı anneye serum takmışlar, seninle buluşması için hazırlıklar yapıyorlarmış.O an annenin yanında olmayı, herkesle beraber senin gelişini beklemeyi çok isterdim ama malesef Ela hanımla siz anlaşmış gibi aynı ay dünyaya gelmeye karar verince biz iki kardeş birbirimizin hamileliğini ancak resimlerden takip edip saatlerce telefonda konuşarak geçirdik bu 9 ayı. Yok teyzecim kızmıyorum size, esasında çok güzel oldu aynı zamanda aramıza katılmanız.
Annenin ameliyathaneye girdiğini öğrenince babayı aradım, bakalım filmlerdeki gibi heycanla ameliyathanenin önünde sabırsızlıkla olta atıyor mu diye :) Evet orda seni bekliyormuş :))
Bu ara Ela ile ben kontrollerimizi olduk ve son alışverişler için geziyorduk ki anneanne aradı baba kucağında seni odaya getirmiş anneanne "Beeeetüüüülll görmen gerek çooookkk şeker" diye seni anlatmaya başladı ama o kadar heycanlılardı ki benim telefonun diğer ucunda olduğumu unuttular galiba :P ve eminim gözleri de benimkiler gibi dolmuştu.
Herkesin heycanı yatıştığını düşününce tekrar aradım, bu sefer anneyi getirmişlerdi odaya ve seni ilk defa emzirmeye çalışıyordu, çok az konuştuk anne ile çünkü henüz tam olarak ayılmamıştı.
Anne ayıldıktan sonra beni arayınca senin ne kadar şirin olduğunu, doğumun nasıl geçtiğini, senin nasıl emdiğini anlattı. Kuş olup gelmek istedim seni görmek için.
Dayı da "Burak şimdiden alışkanlık yaptı, ayrılamıyoruz başından " diyor.
Bende dedim :
"Sevin sevin Burak'ı ,15 gününüz var ondan sonra Burak'ın pabucu dama atılacak :)
Teyzeemmmmm merakla seni kucağıma alacağım günü bekliyorum.
Tekrar hoşgeldin aramıza..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder