9 Mayıs 2010 Pazar

HE HE HEEEEE



Bu aralar neler ile bizi gülmekten öldürüyorsun?
-Baba sana farklı tonlarda "heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee" "he he heeeeee" diyor ve sen de aynen taklit ediyorsun.
-Bugün Kürşat'ın kravatından yukarı doğru tırmandın. Ne kadar sana yüz vermemeye çalışsa da zorla çocukcağızın üzerine tırmanıp kendini kucağa aldırdın.
-Daddy'nin göbeğine vurup o gülünce çılgınlar gibi kahkaha atıyorsun.
-Uyuma vakti gelince örtüyü başına çekince ben "Ela nerdeeeeeeeeeeeee?" diyorum sen de gülerek yüzünü açıyorsun.
-Emeklememekte direniyorsun ama döne döne evin içinde tur atıyorsun.
-Baba kaloriferin yanında yatıyor ya sende onun kucağına gidince kaloriferin üzerine oturuyorsun, elinle de perdenin ipini tutarak. Eh be aşkım yerde desteksiz otururken düşüyorsun ama kaloriferin üzerinde nasıl bu kadar desteksiz oturuyorsun anlamıyorum.
-Ben sana "Ela ben küstüm" diyip başka yere bakınca sen ses çıkarıyorsun. Ben sen çıkarınca sana bakıp "Barıştıııım" diyorum ve sen buna çok seviniyorsun.
-Bu güne kadar elinde kumanda yada telefon alan çocukları sevmezdim ama sana bu aletleri vermediğimiz halde sen o kadar eşyanın arasından gidip kumanda ve telefonu istiyorsun.
-Özlemin omuzuna başını dayayıp uyumaktan galiba artık başını omuzumuza dayayıp TV seyrediyorsun yada öylece duruyorsun, kollarınla da kocaman sarılarak. En çok daddy bu durumdan hoşnut.
-Saçlarımdan yada yanaklarımda acıtırak çekip beni kocaman öpmeye çalışıyorsun.

1 yorum:

  1. listeye bi de ambulans taklidini eklemek lazım :) biz izleyip gülüyoruz hala!

    YanıtlaSil