9 Mayıs 2010 Pazar

BABANIN AYAĞI UFFF OLDU

27 Nisan'da oldu esasında babanın ayağı uff ama ben ancak vakit buldum sana yazmaya. Salı günü idi baba akşam maçım var dedi ve giderken "bak sakatlama kendini Kürşat gibi "dedim ve daddy de tek yaptığı sporun bu olduğunu söyleyerek gitti, biz seninle evde tv seyrettik ve sen uyudun. Saat 10 gibi daddy geldi ve yukarıdan Betul diye seslendi. Bende sen uyanma diye şşşşşşşşşşş yaptım daddy'e. Sonra bir çıktım baktım ki ayak sargıda, hastaneden geliyor. Doktorlar ameliyat demiş, hemde ertesi gün için. Biz panik olduk ve inanmak istemedik. Aklımıza Egemen abi geldi, onu aradık acaba gerçekten aşil tendonu kopmuşmudur, ameliyat gerekir mi diye. Egemen abi de biz durumu anlatınca hazırlıklı gelmemizi, onlarda kalabileceğimizi ve ameliyat olabileceğini söyledi. Eh düşün annecim ben daddy'e biraz başım ağrıyor diye naz yapayım derken o gece 3ümüz için ne olur ne olmaz diyerek eşya hazırlamakla geçti, hemde o baş ağrısı ile. Ertesi gün dede bizi alıp Taksim İlkyardım Hastanesine götürdü, ve Egemen abi ile arkadaşları daddy'nin ayağına bakıp ameliyat gerekeceğini söylediler. Sen ne mi yaptın bu süreç içinde? Seni hastaneye almadıkları için Özlem,ben ve babaanne dönüşümlü olarak arabada sana baktık. Arabada altını değiştik, uyuttuk ve mamanı yedirdik.


O geceyi Özülerde geçirdikten sonra daddy ertesi sabah ameliyat oldu :( Sen o günü ve o geceyi Özlem ile geçirdin. Ara ara telefon açıp sordum nasılsın diye ama hepimizi şaşırtacak kadar çok yemek yiyip, 45 dk olan uykularını 1,5 saate çıkarmışsın. Annecim ya eğer Özlem & Egemen olmasaydı ne yapardık acaba? Seni kime bırakırdım yada bıraksam hem sana hem daddy'e yakın nasıl olurdum? Dedim ya annecim seninle ilk defa ayrı yattık ama içim o kadar rahattı ki, eee daddy'i de bırakınca Egemen abi hastanedeydi o yüzden de içim rahattı.Bi de evi biraz ele geçirdin galiba annecim, mutfakta mamaların,oda da valizin, salonda C yastığın :P
Bu arada esas bebek daddy galiba annecim, o benim yokluğumu senden daha çok hissetti galiba.
Cumartesi günü daddy hastaneden çıktı ve bir süre alçıda kaldıktan sonra ayağı, şimdi robocop çizmesi ile geziyor. Daha doğrusu yatıyor.
Bir an önce düzelsin daddy de gezelim. Yaz geldi annecim gezmek lazım.


1 yorum:

  1. o kadar sıcak, tatlı, akıllı ve şakacı bir bebeksin ki sen nohut! evimize de neşe getirdin. stajımızı seninle yaptığımız için çoook mutluyuz :) daddy uf oldu ama iyileşecek, az kaldı. bu kötü vesile ile de olsa biz sana çok alıştık! özü & egemen

    YanıtlaSil