11 Aralık 2009 Cuma

SUPER KIZ OYUNCAĞINI SEÇTİ


-Daha sonra oyuncağın resmi eklenecek-şu an kalkıp resim çekmek ve buraya eklemek için çok tembelim, esasında gece 1:30 Ela uyuyor ama ben delilik yapıp uyumak varken oturmuş burda blog yazıyorum-

Düşününce var ya sen süper ötesi bir bebeksin. Maşallah maşallah, kendi nazarım değecek sonunda ama seni takdir etmeden edemiyorum. Dün,Forum Istanbul'a gittik ve saatlerce dışarıda kaldık.
Sen o kadar tatlı o kadar usluydun ki anlatamam. Sadece, benim senin karnını doyurma konusunda daha duyarlı olmam lazım. Dışarı çıktığımızda..Bazen 2 saati geçiyor dalıyorum, bazen sen arabanın içinde uyuyorsun. Bende uyanınca emzirim diyorum sonra yine erteleniyor, bende sonra çok üzülüyorum.

Her neyse oyuncakçıya girdik, üzerinde 0+ yazan bir oyuncak gördüm ve merak ettim gerçekten 0+ yaşa hitap ediyor mu diye. Düğmesine bastım ve sana gösterdim. Sen heyecanlandın ve gülücük attın. "Yok olmaz, tesadüftür" dedim ama 2 defa daha denediğimde de gülmeler,agular, ayaklarını çırpmalar devam edince daddy'e gösterdim. Kızımız ilk oyuncağını seçti diye biz çok sevindik.
-Başka oyuncakta denedim ama tepki alamadım-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder