6 Temmuz 2009 Pazartesi

27th WEEK

Yine bir Pazartesi ve yine bir hafta daha büyüdük. Eskiden Pazartesi günlerini sevmezdim, şimdi ise senin sayende Pazartesi günleri benim için beklenen gün oldu.
Bu hafta yaşadığımız en büyük sıkıntı, geceleri uykuya dalmak. Normalde sol tarafıma yatmadan uyuyamayan ben, şimdi sol tarafa yatmam gerekirken sağ tarafıma yatmadan uyuyamıyorum. Hatta 1-2 gece orta kata inip "hiç de rahat değil" dediğim deri koltukta uyudum. Bir yandan gece uykuya dalamamak, daldıktan sonra ise gece boyunca bir sağ bir sola dönmek, (galiba)yatmaktan bacaklarımın ağrıması ve bir de su ihtiyacı için kalkmak gerçekten zorlayıcı. Ama ilginç olan; bu kadar az ve rahatsız uyumama rağmen, sabah 8 oldu mu cin gibi uyanıyorum. Galiba bu az uykulu geceler sayesinde sen geldiğin zaman daha kolay olacak, ne de olsa 2-3 ay öncesinden alıştırmalara başlamış oldum. Bir çok kitapçıda sana okumak için içinde İngilizce hikayeler olan kitaplar arayıp durdum. Sonra bir gün kitapçıda tesadüfen görevliye sordum "var mı böyle bir kitap?" diye. "Bizde bulunmaz ama..." dedi ve beni İngilizce kitapların olduğu bölüme götürdü. Bir baktık orada “Stories for little boys” adlı bir kitap var ama kızlar için olanı yokmuş. Bayağı bir araştırdıktan sonra internette bulduk ve daddy bir gün “Stories for little girls” kitabını aldı geldi.
Birkaç gün sonra Sevil'lere gittiğimdizde (your future mother in law :) ve handsome Deniz’in sana göndermiş olduğu kitapları aldık.
Deniz & Esin... Ela and I thank you very much! We loved both books very much.
Biz bu arada ilk defa denize girdik ve galiba sen çok sevdin. Maalesef havuza girmek yasak olduğu için bir dahaki sefere kadar test etme şansım yok. Çok ilginç olan bir şey ise, her duşa girdiğimizde ve senin üzerine su geldiğinde, sanki daha çok hissedebilmek için göbeğimin üst tarafına toplanıyor, o bölgeyi sivrileştiriyorsun. Dün daddy ile bahçeye kurulup keyif yapalım dedik, şemsiyemizi açtık, battaniyeleri serdik, gazetelerimizi aldık, tam keyif yapacaktık ki yağmur atıştırmaya başladı. Biraz sonrasında ise deli gibi yağmaya başladı.
Çok çok güzeldi, daddy ile yağmurun altında çimlerde dolaştık. Sonra yağmur hızlanınca göbişi açtım ve sen ilk kez yağmurun altında ıslandın…

2 yorum:

  1. Bir de Pooh Stories vardi ama Hakan yuku agir diye alamadi, caktirmadan Taci'nin bavuluna yerlestirmeyi planliyorum hihhiii

    YanıtlaSil
  2. Thanks alot but please dont go to too much trouble.
    Heard that you & Deniz will be coming soon, hope there will be no obstacles to meet this year. Hugs& kisses to Deniz

    YanıtlaSil