19 Temmuz 2009 Pazar

Week 28- Anne kız kilo alıyor :)









Bu hafta başı "Mummy, ben gerçekten burdayım" dedin. Pazartesi hafiften sol tarafta bir ağrı hissettim ama dinlenince geçti ve bende çok önemsemedim. Salı günü babaannelere giderken birden sanki tüm vucudunla sol tarafıma kaydın.Öyle bir ağırlık, bir ağrı vardı ki nerdeyse adım atmak imkansızdı. Babaannenin evine çıkarken Gökçe ve Selina "Betüş yenge geliyor musun?" diye seslendi, bende "geliyorum ama Ela birazcık canımı acıtıyoo" dedim.

Gökçe & Selina o kadar şekerdilerki, geldiler koluma girdiler, elimi tuttular.

Sen gelince sana çok güzel ablalık yapacaklar bence.


-Hatta bugün Gökçe "Ela doğarken, ben okulda olursam ve sınavım yoksa beni gelip okuldan alırsınız değil mi" diye sordu :))


Ağrılar devam edince dede ile doktora gittik, nts'ye bağladılar ve sorun olmadığını söylediler.

Doktor içimize sinmediği için ertesi gün kendi dr. gittik.

Herşey çok güzel ve sorunsuz olduğunu söyeldi doktor.

Sen 1191gr ben ise 73.5 kg olmuşum :))


4 boyutlu resmini göremedik çünkü yine ayaklarınla akrobatik hareketler yapıp yüzünü kapattın.

Bu doktor ziyaretinin en güzel yanı artık son aylara girdiğimiz için seni 2 hafta sonra yine göreceği ve daddy ile Bozcaada'ya gitmek için izin var..








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder