23 Haziran 2009 Salı

25.Haftamız


Kızım benim, artık bol bol dinlenme zamanlarımız başladı, anne uzun bir tatilin başlangını yarın sabahtan itibaren yapacak. Artık daddy eve gelene kadar ikimiz başbaşayız :)
Bu Cumartesi tekrar doktora gidip seni göreceğiz.Ayın 13ünde detaylı ultrason için gittiğimizde sabah çok erken bir saatti ve çok fazla su içmediğim için sen biraz susuz kalmışsın diye doktor amca biraz üzüldü ve senin net bir 4 boyutlu resmini yakalayamadı :(
Ama en önemlisi sağlığın yerindeydi ve o gün 631 gr olmuştun! bakalım bu Cumartesiye kadar sana kaç gr aldırabileceğim. Bu aralar iştahım bir garip,tatlı arkasına tuzlu arkasına ekşi hiç farketmiyor ama çok yiyemiyorum da aynı zamanda.
Bu günlerdeki en büyük mutluluğum senin benim sesime tepki vermen, en büyük rahatsızlığımda geceleri yatakta uyurken hissettiğim sırt ağrılarım. Daddy'e söyleyince " Aa belki hamile olabirsin" yada "Sakın hamile olmayasın" gibi yorumlarda bulunuyor.
Eeee tabii kendisi mışıl mışıl uyuyor o sırada.
Bu hafta Nihan teyze aradı TV'de bebeğin ilk yıllarını anlatan bir program varmış, onu haber verdi.
Program çok enteresandı ama programı seyredenken fark ettimki ben şu an hamile olmaya o kadar alışmışım ki , sanki sen hep içimde olacakmışsın gibi geliyor ama en fazla 109 gün sonra kucağımızda olacaksın.
Sağlıkla gel aşkım.
P.S Kendine daha çok yer açmak için benim göbek deliğimi dışarı attın :D




3 yorum:

  1. Yahu unutmusum, onca suyu ictikten sonra o ultrason sirasinda beklemek ne iskenceydi ama, biter bitmez ayaklarim popoma vurarak tuvalete kosuyordum. Bana da bir keresinde cok su icmissin, birazcik cisini yap hemen gel ama sakin fazla yapma, yaridan az olsun diye tuvalete gondermislerdi, sanki olcme sansin varmis gibi...

    YanıtlaSil
  2. Seninkiler süpermiş yaa! yarısı nasıl yapılırki?

    YanıtlaSil
  3. I remember being really uncomfortable with Emily, but those kicks are amazing. Don't get too stressed if she starts to slow down a bit towards the end - there isn't much room left LOL.

    Thanks so much for sharing your pregnancy, I am very excited for you

    YanıtlaSil