9 Mayıs 2011 Pazartesi

Şimdi Böyle ise 18inde ne olacak?

Evet annecim yaklaşık 19 ay 2 haftalık oldun ve yaklaşık 2 haftadır aramızda şuna benzer dialoglar geçiyor.
Ben:Kızım altına yaptın mı?
Ela:Hı hııı
Ben: Hadi koş bezini al gel atını değişelim.
Ela :Iıggg ıııı (itiraz)
Ben: Kızım hadi bak kokuyorsun.
Ela: Uffff yaaaaaaa

Ela:Anniii addaaa
Ben:Önce yemek sonra atta.
Ela:Üfff yaaaa

Bu arada acayip sakız çiğniyorsun, hatta sabah evden kaçarken hadi ben sana sakız alayım diyerek ağlamanı engelliyorum.

Acayip derecede dışarıda gezmek istiyorsun..

İlk defa Migrosta araba şeklindeki alışveriş arabalarına bindin ve baba indirince dışarı arabaya gidene kadar ağladın.

Yere düştüğünde kalkmak istemeyince "Annecim Burak nasıl kalkıyor yerden" diyorum ve sen ağlamadan yerden kalkıyorsun.

Filiz yenge geçen hafta "Ela kapat gözlerini" dedi sana ve sen artık ben ne zaman "Filiz yenge gözlerini kapat diyor" desen itiraz etmeden kapatıyorsun gözlerini.

Ben: Ela sen benim söylediğim herşeyi anlıyorsun di mi?
Ela: Başını sallar
Ben:Uyuman gerekiyor bunu da anlıyorsun di mi?
Ela: Iııggg ıııııııı
Ben:Ama beni anlıyorsun di mi?
Ela başını sallar.
Ben:Hadi yatalım o zaman
Ela: Iıııggg ıııııı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder