6 Mayıs 2011 Cuma

4 Ay Sonra

Bir süredir blogların kapalı olduğundan,birazda bilgisayarı açacak fırsat bulamadığımdan tam 4 aydır yazmamışım annecim. Son yazdıklarımı okuyunca şu 4 ayda ne kadar büyüdüğünü ve hala eve gelip ayakkabılarımı çıkartıp yatma vaktine kadar tüm zamanımın hala seninle geçtiğini fark ettim. Evet annecim ya koskocaman kız oldun artık, bebeklik kalmadı. Daha çok konuşmayı deniyorsun, 2 kelime bir araya getirip konuşmayı deniyorsun, ve tam bir papağan gibi hala ilgini çeken şeyleri tekrarlıyorsun.
Hmmmm espiri ve taklitçi yanını da unutmamak gerek. Dün Daddy konuşurken fark etmeden ellerini sallamış birşey tarif ederken, bir baktık sen ellerini sallıyorsun, daha doğrusu ellerini sallayacaksın diye tüm vucudun sallanıyor, meğerse babanın taklidini yapıyormuşsun.Biz sana güldükçe sen daha çok yapmaya devam ettin.
Sabahları seninle uyanmak çok güzel annecim,tam keyifçisin bu konuda. Sabah uyanınca yataktan kalkmayıp "annnniii del" deyip beni yanına yatırıyor bol bol sarılıyorsun. Eğer babada evdeyse bir koluna onu bir koluna beni yatırıp ikimizi de öpücük yağmuruna tutuyorsun.Sevgi yumağım benim.
Bakalım aklıma gelen bombalar ne şu 4 aydır?
-ay bab yuuuu ( I love u)
-Telefonu kulağına tutup "hmmm" "hmmmmmmm" "hııııı" diye sesler yapıyorsun sanki birisi ile konuşuyor gibi. Ben de sana soruyorum kim arayalım diye sende ki cevaplar ya "annanni" "manne"(babaane), "emma" (emirhan) oluyor.
-Bazen boynuna atkını atıyor, ayakkabılarını giydiriyor, koluna de küçük bir kağıt torban var onu geçiriyor, "annii adda" diyorsun, nedense hep de emma'lara gitmek istiyorsun.
-Geçen gün film seyrederken filmde duyup "OH my god" dedin.
-Geçen gün "aannii mamma, eee eee" dediğinda "annecim uykun mu geldi?" diye sorduğumda yarı ağlamaklı dudaklarını büzüp başını sallayıp hı hı deyişin acayip güzeldi.
Bu aralar sürekli dışarı çıkman gezmek istiyorsun ama nisan ayı soğuk geçti, Mayıs 6 oldu bugün bile yağmur & rüzgar var. Birde 3 gündür hastasın annecim. İlk gece 2 kustun, sonraki gün yine, sonra ateşin çıktı, sonra ishal, ve artık geçecek deyince bu sabahta şiş bir boğazla uyandın.
-Boynuma sarılıp "Annnneeeeeemmmmm" demene bayılıyorum, babayada "Babacccciiii" diyorsun.
-Çok seviyorum annecim seni,iyi gelmişsin hayattıma.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder