12 Ekim 2010 Salı

SEVGİ YUMAĞIM

Minik kelebek,
2 gündür seni uyutup yatağına koyuyorum pat uyanıyorsun, sonra Daddy seni alıyor biraz oynayıp Daddy'nin kucağına gidiyor, öpücük yağmuruna tutuyor sonra başını omuzuna koyup uyuyormuşsun.Bende bu arada Hico'ya gidip çay içiyorum :)

Sabahları seninle uyanmak çok keyifli hele de saat 7 ve sonrası ise. Uyanıyor, Daddy ve bana bir sürü öpücük veriyor, kocaman sarılıyor ve kendini sevdiriyorsun. Eeeee böyle uyanmak süper oluyor annecim.

Geçtiğimiz hafta sonu Özlem & Egemenlere gittik annecim. Seni akşam onlarla bırakıp Daddy ile başbaşa Taksim & sinema keyfi yaptık. Geldiğimiz de mışıl mışıl uyuyordun ve o gece Özlem & Egemen ile yattın bizde Daddy ile deliksiz bir uyku çektik...
Sabah 10:30 gibi uyanıp senin sesin geliyor mu diye dinledim fakat evde çıt yok. Bir baktım ki sende yeni uyanmışsın. Nasıl oldu anlamadım ama hepimize kıyak geçtin :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder