17 Ocak 2010 Pazar

3. Ayımız Neredeyse Bitti

Uykum var uykum var ah benim canım uykum var :)

Anne hep uykulu di mi aşkım, sen esasında super uyuyorsun hatta bence daddy ve ben bu konuda çok şanslıyız. "Eyvah Ela bizi bu gece uyutmayacak" dediğimizde bile sen 12:30 gibi uyumuştun.(Maşallah maşallah).
Bir kaç hafta önce Ebru teyzenin bahsettiği kitabı aldım ve böylece uyku ve mama saatlerimizi birazcık değiştirdik ve bir rutine girdik senle ben.
Ama 2 sorunumuz var bıdık :
1. Sabah 7'de kalkıp 8:30'ta yatman gerekiyor fakat ne sen ne de ben 8:30'a kadar uyanık kalabiliyoruz :)) Sabah 7'de daddy yataktan kalkınca hoop seni yanıma alıyorum mama zamanı -ki bazen onu da uyuyarak geçiriyorsun-eğer uyanıksan da en geç 8'e kadar dayanıyoruz sen ve ben. Mışıl mışıl uyuyoruz yan yana, daddy'de gelip işe gitmeden ikimize de bir öpücük verip işe gidiyor, bizde bir sonraki mamma saatine kadar (10:00) uyuyoruz.
2.Her 3 saatte bir 1,5 saat uyuman gerekiyor bıdıkım ama sen 45 dk uyuyorsun ve bir sonraki 45 dk kucağıma alırsam uyuyorsun..Geçen hafta tam bir kucak kuşu olmuştun.2dk için yatağına bıraksamda ağlamaya başlayıp emziğini verince susuyordun.. Bir de emziğini atıp ağlama numarası yapıyorsun çünkü artık emziğini vermek için geleceğimi biliyorsun.
Bu iki sorunu da hallettik mi oooh değmesin kimse keyfimize..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder