30 Eylül 2014 Salı

YAŞ 5

Merhaba Canımın içi, Uzun zaman oldu di mi yine yazmayalı.. Bakalım aradaki zamanı nasıl kapatacağım :) Bu yaşa kadar olanlar ve bize aaaa dedirttiğin şeyler: 3.5 yaşında ilk pirzolanı tattın Emirhan sayesinde 4.5 yaşında artık acıktım dedin sonunda. Artık acıktığını anlıyorsun :) Ben Temmuz 15te 2014 yayınevinde çalışmaya başladım ve artık seninle aynı okulda değiliz. Tabii ki bu işe karar vermeden oturuğ sana iş seçeneklerimi ve ne istediğimi sonuçlarının ne olacağını anlattım ve tabii ki sen de anladın ve hatta ara sıra "anne kitapçı işin ne oldu" diye sordun. 5 yaş doğum gününde Öykü ile kendi oyuncağınızı doldumaya gittiniz,umarım hatırlarsın çünkü çok eğlenmişsin! Filiz yengenin aldığı pijama takımının yaklaşık senin boyunda zürafa oyuncağı var onunla yatıyorsun artık. Tekrar Akademi kolejine başladın fakat ilk gittiğin yıl Beyhan öğretmen vardı (hatırlamıyorsun) bu yılda Büşra öğretmen var.. Okulun ilk günleri " anne neden bana ödev vermiyorlar, bilmiyorlar mı ben ödev yapmayı seviyorum? ödev yaparken hem zaman geçmiş oluyor hemde birşeyler yapmış oluyorsun" Akbatıda çocuklara fosil bulma aktivitesi yapmışlar. Ela" aa baba fosil mi buluyorlar? Hangi parçaları var? aaa galiba Trexlerin fossillerini buluyorlar" "sen kitapçıda çalışmasaydın keşke, aynı okulda olsaydık seni okulda görünce sarılırdım" "enne okulllar tam olarak başlamadan bana bir abla bulsan iyi olur"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder